مهدی مدرس از لزوم وجود موسیقی " راک " در جشنواره سخن گفت.

مهدی مدرس خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه با این‌که در چند سال اخیر، دبیر جشنواره موسیقی فجر ثابت بوده، تصور می‌کنم اگر امسال این فرصت به افراد دیگری داده میشد، موقعیت‌های بهتری برای جشنواره ایجاد می‌شد.

** لزوم وجود موسیقی " راک " در جشنواره

مدرس در رابطه با لزوم وجود موسیقی راک در جشنواره موسیقی فجر، اظهار داشت: تصور می‌کنم از شروع شدن کارهای تبلیغاتی جشنواره بهتر است استعداد یابی صورت بگیرد و علاوه بر اساتید حوزه موسیقی، جوانان تحصیل‌کرده و جویای نام نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اسم و رسم بزرگی که موسیقی پاپ از آن برخوردار است، خروج این موسیقی از بخش جنبی و ورود آن به بخش رقابتی احساس می‌شود که در این روند اگر برای ارائه موسیقی راک نیز فرصتی وجود داشته باشد، خیلی خوب می‌شود.

** هیچوقت موسیقی پاپ را نمی‌توانند حذف کنند.

مدرس اظهار داشت: با توجه به سیاست کلی جشنواره درباره موسیقی پاپ، برای ترویج این موسیقی تلاشی نمی‌شود، اما نباید فراموش کرد که هیچوقت نمی‌توانند موسیقی پاپ را حذف کنند.

** جشنواره موسیقی با جشنواره فیلم، قابل مقایسه نیست

وی خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی را نمی‌توانیم با جشنواره فیلم مقایسه کنیم، زیرا فضای سینما، خیلی باز است و از این نظر، به هیچ وجه با فضای موسیقی قابل مقایسه نیست.

** آیا مهدی مدرس در جشنواره بیست و نهم می‌خواند؟

وی با اشاره به جشنواره بیست و نهم گفت: من سال 1388 در جشنواره موسیقی فجر شرکت کردم اما در رابطه با حضورم در جشنواره بیست و نهم، هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار