همزمان با 28 صفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برای بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی نارمک به شرق تهران آمدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همزمان با 28 صفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز توانبخشی نارمک که یک مجتمع خدماتی بهزیستی است بازدید کردند.  
 
در حاشیه این بازدید همایون هاشمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص مجتمع خدمات بهزیستی نارمک افزود: این مجتمع توسط گروهی از افراد خیر و نیکوکار تاسیس و جهت نگهداری کودکان معلول ذهنی وقف شده است.  
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر 180 تا 190 کودک معلول ذهنی در این مرکز نگهداری می شوند که بابت نگهداری این کودکان همیاری دریافت نمی شود.  
 
هاشمی تصریح کرد: این مرکز با کمک افراد خیر و نیکوکار تجهیز شده و با هدف بهبود وضعیت جسمی و ذهنی کودکان معلول بستری شده با کادری متخصص خدمات رسانی می کنند.  
 
وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه شده در حد استانداردهای بین المللی است یاد آور شد: 180 معلول ذهنی و ضایعه نخاعی که در این مرکز نگهداری می شوند ماهانه هزینه ای بالغ بر 700هزار تومان برای نگهداری آنان هزینه می شود.  
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور به راه اندازی ساختمان جدید این مرکز اشاره کرد و گفت: ساختمان جدید این مرکز راه اندازی شده و تمامی هزینه های ساختمان از سوی خیرین تامین شده است.  
 
وی خاطر نشان کرد: در سطح شهر تهران 4 هزار مراکز مختلف وابسته به سازمان بهزیستی فعالیت می کنند. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار