علی قنبرزاده، طراح و گرافیست معتقد است که جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر روند رو به رشدی را طی کرده است.

علی قنبرزاده، طراح گرافیک در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، درباره ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: افزایش رشته‌های تجسمی این دوره از جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر نشان از پیشرفت این رویداد بین‌المللی وارد زیرا اگر هر رویداد هنری با موفقیت همراه نباشد هر سال با تکرار برنامه‌هیا دوره‌های قبلی مواجه میشویم.
 
وی افزود: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر خوشبختانه روند رو به رشدی را طی می‌کند و این رشد لازمه پیشرفت هر اتفاق بزرگ هنری است.
 
این طراح گرافیک ضمن اظهار امیدواری نسبت به دعوت بیشتر از هنرمندان خارجی در این جشنواره گفت: با توجه به اینکه جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر رویداد بین‌المللی است بنابراین توقع داریم که امسال هنرمندان تجسمی بیشتری از کشورهای مختلف به ویژه کشورهای صاحب سبک در عرصه هنرهای تجسمی دعوت شوند.
 
قنبرزاده تصریح کرد: دعوت و حضور این هنرمندان می‌تواند در رشد کیفی هنرهای تجسمی در کنار ایجاد تبادلات بین‌المللی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.
 
وی درباره بخش گرافیک و پوستر این جشنواره خاطرنشان کرد: در حال حاضر گرافیک ایران در سطح بین‌المللی به خوبی معرفی شده و طراحان گرافیک ایران در بسیاری از رویدادهای بین‌المللی در ارتباط با گرافیک شرکت می‌کنند بنابراین تقویت بخش بین‌الملل این رشته از هنرهای تجسمی می‌تواند در بیان تحولات گرافیک ایران وشاخه‌های مختلف موثر باشد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار