کارگران سینما و تلویزیون کشورمان گفت: اوضاع مساعدی در بخش اکران حکمفرما نیست و با دخالت های مختلف در بحث تقسیم بندی فیلم ها جهت اکران و عرضه به مخاطبان این وضعیت از ساختاری نا مطلوب برخوردار است.

علی عبدالعلی زارده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :حوزه اکران فیلم ها در سینما های کشور به دلیل اختلاف نظر ها و افزایش دست ها در بخش تصمیم گیری ها در رابطه با نمایش فیلم ها دچار تزلزل شده است و در این شرایط بخش عمده ای از سرمایه های سینما گران ما به شکل ناخداگاه به هدر می رود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:حوزه اکران به هم ریخته و فیلمسازان ما باتوجه به صف طولانی انتظار فیلم ها برای حضور در پرده های سینما های کشور جهت جلوگیری از سوخت سرمایه های خو د دچار سر در گمی شده اند .

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به وضعیت اکران سینما اضافه کرد:اوضاع مساعدی در بخش اکران حکمفرما نیست و با دخالت های مختلف در بحث تقسیم بندی فیلم ها جهت اکران و عرضه به مخاطبان این وضعیت از ساختاری نا مطلوب برخوردار است.

عبدالعلی زاده اظهار داشت :این وضعیت آسیب های جبران نا پذیری را به بدنه اکران فیلم ها در سینما های کشورواردخواهد کردووضعیت سینمای ایران به جای بهبود در وضعیتی وخیم تر قرارخواهد گرفت/س .


برچسب ها: اکران ، سینما ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.