شمسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسائل سوریه بدون حضور ایران در ژنو2 حل‌وفصل نمی‌شود/دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران مصداق قانون‌شکنی بود

‌دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه امروز ایران به عنوان بازیگر قدرتمند منطقه‌ای مطرح شده است و جبهه سلطه نمی‌تواند تحرکاتی را در سطح منطقه بدون حضور ایران داشته باشد، گفت: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دوتن از فتنه‌گران که به شکل مخفیانه و غیر قانونی انجام شد، نشان از قانون‌شکن بودن غربی‌ها دارد.

"رامین شمسایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انقلاب ما برای حمایت از مستضعفین و نهضت‌های آزادی‌بخش جهان ‌شکل گرفت، گفت: انقلاب اسلامی ایران در تقابل با منافع آمریکا و جبهه سلطه‌گر بوده و لذا آن‌ها همیشه به دنبال تضعیف و بهانه‌جویی از جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: نبرد ما به عنوان جبهه انقلاب اسلامی با جبهه غربی که جبهه سلطه است؛ نبردی تاریخی، ایدئولوژیک و گفتمانی بوده که محدود به مسئله هسته‌ای یا حقوق بشر نیست.  
 
‌دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای ایران برای غربی‌ها بهانه‌ای بود که در پی آن بهانه‌های متعدد دیگری می‌آید، تصریح کرد:‌ نکته مهم این است که غرب برای حل مسائل منطقه قطعا به حضور و حمایت ایران نیاز دارد.  
 
شمسایی با تاکید بر اینکه مسائل سوریه در مذاکرات ژنو2 بدون حضور ایران برطرف نخواهد شد، اظهار داشت: آمریکا قصد حمله نظامی به سوریه را داشت و تنها کشوری که مقابل آن‌ها ایستادگی کرد و نگذاشت حمله نظامی صورت بگیرد ایران بود، بنابراین کشورمان نقش مهمی در مناسبات منطقه‌ای دارد. 
 
وی تاکید کرد: امروز ایران به عنوان بازیگر قدرتمند منطقه‌ای مطرح شده است و جبهه سلطه نمی‌تواند تحرکاتی را در سطح منطقه بدون حضور ایران داشته باشد.  
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه برای تمام جهان مشخص شده که سیاه‌نمایی‌های نقض حقوق بشر در ایران بهانه‌جویی بیش نیست، خاطر نشان کرد: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دوتن از فتنه‌گران که به شکل مخفیانه و غیر قانونی انجام شد، نشان از قانون‌شکن بودن غربی‌ها دارد.  
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: بسیج ، گفتمان ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار