هنرمند پیشکسوت نقاشی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه در تهران موفقیت بیشتری را به دنبال دارد.

"نصرت آیینه‌چی" هنرمند پیشکسوت نقاشی ایران روز در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: به تازگی پس از 40 سال فعالیت در رشته‌ نقاشی چندین نمایشگاه برگزار کرده‌ام.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها را در تهران برگزار کرده‌ام که یکی از آنها به تازگی به پایان رسیده است.

این هنرمند اظهار داشت: با نمایشگاه‌هایی که در تهران برگزار کرده‌ام فرصت برقراری ارتباط بیشتری با دیگر هنرمندان و نوع نگاه آنها به آنچه که خلق کردم را بدست آوردم.

آیینه چی با تاکید بر امنیت داشتن برگزاری نمایشگاه در تهران گفت: عده‌‌ای از هنرمندان بر این تصورند که باید آثارشان را به نمایش بگذارند اینکه کجا و اما اینکه این آثار در چه شرایطی به نمایش گذاشته شود اهمیت ویژه‌ای دارد.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: در حقیقت در کنار ضرورت نمایش آثار محل برگزاری نمایشگاه در درجه اول اهمیت قرار دارد که البته با نمایشگاه‌هایی که در تهران داشته‌ام به این نتیجه رسیدم که یک نمایشگاه انفرادی در تهران اعتبار بیشتری نسبت به برگزاری چندین نمایشگاه در استان‌ها دارد.

وی که بسیاری از آثارش را برای فروش به نمایش نگذاشته تصریح کرد: تعدادی زیادی از تابلوهایی که ارائه کردم جز مجموعه شخصی‌ام بود بنابراین آنها را در لیست فروش قرار نداد هرچند که علاقه‌مندان زیادی برای خرید آنها مراجعه کردند.

گفتنی است، نصرت آیینه چی در طول بیش از 40 سال فعالیت در رشته نقاشی هنرمندان بسیاری که تحت تعلیم وی بوده‌اند به جامعه هنری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی ، هنرمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار