این شرکت از توانایی پوشش کامل سود برآوردی خود همچون سال های گذشته برخوردار است و به نظر می رسد سود برآوردی تا پایان سال مالی جاری به طور کامل تحقق یابد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اقبال معامله گران و سرمایه گذاران از سهام شرکت های فعال در گروه بیمه همچون بیمه البرز از جو روانی مثبت حاکم بر بازار سهام و امیدواری های به وجود آمده پیرامون کاهش تحریم های اعمالی نشأت می گیرد.

چراکه سهام برخی شرکت های بیمه ای در حالی مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفته اند که شرکت های مذکور زیان ده بوده و در وضعیت مناسب سودآوری به سر نمی برند.
 
معاونت مالی و اقتصادی شرکت بیمه البرز با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوزعنوان کرد: البته در این میان شرکت هایی در گروه بیمه مشغول فعالیت هستند که از شفافیت مالی و وضعیت مناسب سودآوری برخوردارند، اما با این حال به نظر می رسد خوش بینی های به وجود آمده نسبت به آینده شرکت های فعال در این گروه عامل اصلی استقبال از سهام آنهاست.
 
شایسته در ارزیابی عملکرد "البرز" طی سال مالی جاری اظهار داشت: این شرکت از توانایی پوشش کامل سود برآوردی خود همچون سال های گذشته برخوردار است و به نظر می رسد سود برآوردی تا پایان سال مالی جاری به طور کامل تحقق یابد.
 
وی در خصوص خدمات جدید شرکت بیان کرد: نوع فعالیت شرکت طبق چارچوب تعیین شده توسط بانک مرکزی و در حوزه های مختلف بیمه ای است. البته خدمات بیمه ای خاص و جدید همچون بیمه امید آفرین توسط "البرز" ارایه شده که تنها مختص این شرکت بوده و تا پنج سال آینده نیز در انحصار آن قرار دارد.
 
این مقام مسئول افزود: ارایه این خدمات و استقبال مناسب از آن از سوی متقاضیان با توجه به بدیع و نو بودن آن نیازمند فرهنگ سازی در کشور و تبلیغات مختلف است که امیدواریم این خدمات جدید مورد استقبال قرار گیرد.
 
معاونت مالی و اقتصادی بیمه البرز در خاتمه به اجرای برنامه افزایش سرمایه شرکت اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه افزایش سرمایه شش برابری "البرز" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها طی سال جاری به اجرا در آمده، به گونه ای که سرمایه"البرز" از 600 میلیارد ریال به سه هزار و 600 میلیارد ریال افزایش یافته است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار