رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بارش خفیف برف و باران در محورهای کوهستانی و لغزنده بودن جاده های استان خبر داد و از رانندگان خواست تا با احتیاط،رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران پلیس، رانندگی کنند.

 

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:هم اکنون هوای بیشتر محورهای مناطق کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران بارانی و برفی و در بعضی مناطق مه گرفته است و تردد وسائط نقلیه به کندی صورت می گیرد.

وی افزود:بارندگی در محورهای منتهی به غرب استان از جمله سوادکوه ادامه دارد و هوا در محدوده ارتفاعات بویژه ولی آباد در کندوان،لاهیجان در هراز و گدوگ در فیروزکوه برفی و مه آلود است.

سرهنگ محمدنژاد همچنین با اشاره به کاهش دمای هوا،از رانندگان وسائل نقلیه و مسافران خواست تا تجهیزات و وسایل لازم از جمله پوشاک گرم و مواد غذایی آماده به همراه داشته باشند.

وی به اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای استان به خاطر تعطیلات پایان هفته اشاره کرد و گفت: هم اکنون تردد انواع وسائط نقلیه در محور های کندوان (چالوس - کرج)، هراز و فیروزکوه به دلیل بارش خفیف برف و باران و مه آلود بودن هوا به کندی صورت می گیرد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روز است/س

انتهای پیام ///

برچسب ها: هشدار ، پلیس ، راننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.