هیچ سراغی از بازیگران قدیمی و به عبارت بهتر پیشکسوتان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در حال حاضر گرفته نمی‌شود.

سپند امیرسلیمانی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: انگار دوره حاضر، دوره فراموشی است و ما و مخصوصا مسئولان و عوامل سینما، بازیگران ارزنده و هنرمندان قدیمی سینما را فراموش کرده‌ایم و دیگر این افراد را یادمان نمی‌آید.
 
امیرسلیمانی افزود: بسیاری از هنرمندان میانسال کشورمان مدت‌ها در بیمارستان یا منزل خودشان در بستر بیماری هستند یا مشکلات دیگر دارند اما هیچ‌کس از آنها خبردار نمی‌شود و این موضوع جدیدا رسم شده است.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر انتخاب کننده هستند و نمی‌تون چیزی را به آنان تحمیل کرد مردم برای استقبال از یک اثر باید آن را دوست داشته باشند اما مثل اینکه چهره و تیپ و ظاهر خیلی مهم و موثر است.
 
امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: اظهارنظر و صحبت در مورد سینما و وقایع و اتفاقات آن انگار حق بازیگر تلویزیون نیست و دوستان به خاطر تقسیم بندیهای خود که سینما و تلویزیون را از هم جدا کرده‌اند این حق را از بازیگران و عوامل تلویزیون گرفته‌اند و اما در مورد جوایز جشنواره باید گفت امثال پرویز پرستویی هرگاه جایزه‌ای دریافت کنند حق خود را گرفته‌اند چون به این سینما واقعا خدمت کرده‌اند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۶:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۲
به نظر من نباید پیشکوتان سینما از یاد برن
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۶:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۲
به نظر من نباید پیشکوتان سینما از یاد برن
آخرین اخبار