برنامه روتین "رادیو 7" بعد از گذشت سه سال مخاطبان خود را حفظ کرده و این امر به دلیل حضور سازندگانی خوش فکر و خلاق در پیشرو برنامه است.

گلاره عباسی بازیگر سینما تلویزیون درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "رادیو 7" به عنوان برنامه‌ای موفق در طول سه سال فعالیت خود توانسته مخاطبان خود را حفظ کند.
 
وی افزود: محمد صوفی و منصور ضابطیان به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه از افراد شناخته شده‌ای هستند که در کنار آنها همکاری می‌کنم.
 
وی با اشاره به "رادیو 7" به عنوان یک برنامه روتین موفق که ارتباط موثری را با مردم برقرار کرده، اظهار داشت: حفظ شان و همگامی در برنامه "رادیو 7" نشان دهنده این ویژگی بوده که افراد و سازندگانی خوش فکر پشت برنامه هستند که درنهایت این برنامه با محتوای مناسب و ارزشمند خود ساعات پایانی شب را برای مخاطبان به خوبی رقم می‌زند.
 
عباسی بیان کرد: همکاری من با برنامه "رادیو 7" در حد خوانش متن بوده و موضوعی به ذهنم نرسیده تا آن را مطرح کنم ولی جالب این است که این گروه همیشه پذیرای نظرات مخاطبان برنامه هستند که این دو سویه بودن را می‌توان به نوعی در آمار پیامک مردم نسبت به برنامه مشاهده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: سفر مکه با این گروه یکی از خاطرات شیرین معنوی‌ام با عوامل برنامه "رادیو 7" بود.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار