در یکی دو روز اخیر مطلبی بر روی سایت های خبری قرار گرفت که تعجب همگان را برانگیخت. عنوان خبر چنین بود: "برای اینکه اسرائیل را سر جایش بنشانیم، بمب اتم لازم است".

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آفتاب، در یکی دو روز اخیر مطلبی بر روی سایت های خبری قرار گرفت که تعجب همگان را برانگیخت. عنوان خبر چنین بود: "برای اینکه اسرائیل را سر جایش بنشانیم، بمب اتم لازم است". این مطلب بخشی از سخنان یک نماینده مجلس در مشهد است که اگرچه یک اظهار نظر کاملا شخصی بوده اما سخنی سنجیده برای یک قانونگذار در نظام جمهوری اسلامی به شمار نمی رود.

در این میان آنچه که بیش از هر چیز دیگری جای تامل دارد نشر چنین مطالب غیر رسمی و بی پایه و اساس در شرایطی است که از یک سو گفت و گوهای هسته ای ایران و گروه 1+5 در مرحله راستی آزمایی قرار دارد و از سوی دیگر مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کرده اند که تولید و گسترش تسلیحات هسته ای را حرام می دانند و تعدادی از مراجع عظام تقلید نیز چنین نظری را اعلام نموده اند.

حال در چنین برهه زمانی که باید همگان در نشر مواضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشیم از تمامی مسوولان و صاحبنظران انتظار می رود تا به دور از اظهار نظرهای شخصی که با مصالح نظام ارتباط پیدا می کنند، تنها با اتکا به موازین ایران اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری، در حیطه مسایل امنیتی و کلان کشور سخن بگویند.

انتهای پیام/

برچسب ها: موضع ، نظام ، جمهوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار