دبیرکل حزب اراده ملت گفت: به طور حتم وجود احزاب قوی در کشور فسادی که در جامعه در حال حاضر به وجود آمده است را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در نشست مشترک احزاب سیاسی، با بیان اینکه قانون اساسی صراحتا از احزاب سخن گفته است، اظهار داشت: این حکم قانون اساسی بدون تحزب امکانپذیر نیست، در این زمینه بایستی آسیب‌شناسی‌های مختلف صورت بگیرد و اینکه چرا نتوانسته‌ایم در این سال‌ها فعالیت حزبی خوبی در کشور داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما این است که جرم سیاسی تعریف شده نداریم، اضافه کرد: کسی که وارد سیاست می‌شود، بایستی بداند چه می‌کند و چه چیز خلاف قانون است، سیاست یک کار جمعی است و معنی ندارد کسی در سیاست باشد اما عضو حزبی نباشد. عمل سیاسی کار جمعی مبتنی بر مسیرهای مطمئنی در سیاست است که در این زمینه مردم احساس کنند که از حق آنها در کار حزبی دفاع می‌شود.

دبیرکل حزب اراده ملت خاطرنشان کرد: در صورتی‌که احزاب در انتخابات فعال شوند، به طور حتم آن‌ها تشخیص خواهند داد که چه کسانی شایستگی لازم برای حضور در عرصه انتخابات را خواهند داشت.  
 
وی در پایان تاکید کرد: به طور حتم وجود احزاب قوی در کشور فسادی که در جامعه در حال حاضر به وجود آمده است را از بین خواهد برد.  
 
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار