رئیس اداره باز‌یافت شهرداری منطقه 2 تهران گفت: در راستای سالم سازی محیط زیست و نگه داشت جامعه شهری از هر نوع آلودگی طرح آموزش چهره به چهره باز‌یافت در ناحیه 8 اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرهمند گفت: طرح آموزش چهره به چهره باز‌یافت در نواحی مختلف منطقه انجام شد که با استقبال خوب شهروندان همراه بود در این طرح ضمن بر پایی ایستگاههای اطلاع رسانی، شهروندان دو خیابان درختی و سپهر به نمایندگی از ناحیه 8، با آموزش چهره به چهره در درب منازل، اصول صحیح تفکیک زباله از مبدا و چگونگی مشارکت در حفظ محیط زیست را فرا گرفتند.  
 
وی در ادامه بیان داشت: کودکان و نوجوانان ساکن این دو خیابان نیز به عنوان حامیان باز‌یافت انتخاب شدند و هر خانواده پس از دریافت کد اشتراک،‌ محله خود را به خیابانهای پارک شمال غرب تهران رساندند.  
 
فرهمند در ادامه تصریح کرد: برگزاری ایستگاههای اطلاع رسانی و نصب بنر‌ و پلا‌کاردهای آموزشی و همچنین مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست به ویژه کودکان، در نهادینه ساخت آموزشهای بازیافت کمک بسیاری می کند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح آموزش چهره به چهره باز‌یافت از درب منازل با محوریت تفکیک زباله، به گسترش فرهنگ چگونگی حفظ و نگهداشت محیط زیست موثر است.  
 
این طرح به صورت گام به گام در تمام محلات با مشارکت شهروندان اجرا می شود تا منطقه و در نهایت شهری پاک و سالم تحویل آیندگان دهیم.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار