امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است و بیش از پنج میلیون و ۹۵۰هزار نفر آزمون در این دانشگاه درحال برگزاری است.

دکتر بهنوش سلیم بهرامی، ‌رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگاردانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امتحانات دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است و بیش از پنج و ۹۵۰ هزار نفر آزمون تاکنون انجام شده است که از این تعداد ۸۵۰ هزار نفر آزمون به صورت کاملا اکلترونیکی و بدون کاغذ برگزار شده است. 

وی گفت: تعداد امتحانات بدون کاغذ این دانشگاه دو برابر نیم سال قبل است و در این امتحانات امکان اخذ نمره آزمون بلافاصله پس از امتحانات برای داوطلب وجود دارد. 

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه پیام نور انجام تمام امتحانات به صورت الکترونیکی و بازنگری در نحوه برگزاری امتحانات است، ‌خاطرنشان کرد: در همین جهت کمیته‌ای تشکیل شده است که نوع برگزاری امتحانات دروس براساس بازخورد دانشجو و اساتید را بررسی مجدد می‌نماید. 

وی یادآور شد: مرکز آزمون دانشگاه پیام نور به عنوان یک مرکز پیشرو در مکانیزه کردن برگزاری آزمونهای سراسری درحال فعالیت است و در جهت بهبود هرچه بیشتر برگزاری آزمونهای بدون کاغذ در تلاش است. 


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار