امير قلعه نويي در کنفرانس خبري پس از بازي گفت: از آقاي روحانی می‌خواهم به وضعیت زمین ورزشگاه‌ های تختی و آزادی توجه کند

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نويي که در بازي امروز تيمش موفق شد راه آهن را شکست دهد و به صدر جدول برسد، در کنفرانس خبري بعد از بازي در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز حساس را از بازی با راه‌آهن گرفتیم و بازیکنان با معرفت و غیرتی فوتبال بازی کردند و توانستیم از تیم خوب راه آهن سه امتیاز بگیریم. راه‌آهن یک فوتبال مدرن بازی می‌کند و در طول 90 دقیقه دو سه بار تغییر سیستم داد و این نشان دهنده خوب بودن تیم است.ما هم خیلی خوب بازی کردیم.
 
وی ادامه داد: از آقاي روحانی می‌خواهم به وضعیت زمین ورزشگاه‌ های تختی و آزادی توجه کند. این 2 ورزشگاه می‌توانند در خاور میانه میزبان مسابقات مهمی باشند. زمین تختی نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده است و شرایط رختکن هم همین طور.
 
قلعه نويي در مورد حضور سه چهار هزار نفری تماشاگران استقلال، گفت: تیم برای مردم است چه به ورزشگاه بیایند چه نیایند امروز هم آمدند و تیم را حمایت کردند و سه امتیاز را گرفتیم و بازی‌های بعدی استقبال بیشتری خواهد شد اما امکانات رفاهی برای تماشاگران کم است.
 
سرمربي استقلال در پايان اظهار داشت: از اينکه مهدي نظري موفق شد اولين گل خود رابراي استقلال به ثمر برساند بسيار خوشحالم. وي بازيکن جوان و آينده داري است و اميدوارم بتوانيم اورا در تيم حفظ کنيم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۲
آقای قلعه نویی دیگه رسیدگی به چمن ورزشگاه ها را هم از رئیس جمهور در خواست میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا این حد؟؟خجالت آوره. یواش یواش مسئله سرویس های بهداشتی را هم مطرح کنید.خجالت نکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۵ دی ۱۳۹۲
حتمآ رئیس حمهور باید بیاد دستور کاشتن چمن بده؟؟؟
واقعآ که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۲
آقای رئیس جمهور کارهای خیلی مهمی دارند نه اینکه بیایند به چمن ورزشگاه رسیدگی کنند ، لطفا توقعتان از رئیس جمهور در حد جایگاهشان باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۴ دی ۱۳۹۲
آخه برادر مومن چمن زمین فوتبال چکار به رئیس جمهور داره این همه مسئول , وزیر , مدیر - آنقدر آقای روحانی بیکار است که پاسخگوی زمین چمن ورزشکار هم باید باشد
به خدا ایول دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۲
همه مشکلات حل شد ه مونده چمن باشگاه
آخرین اخبار