نمایش "ایستگاه ویکتوریا" با مضمون بحران هویت و درگیری‌های کاذب انسان در زندگی، اثر هرولد پینتر به کارگردانی مهدی سقا در پلاتو ماهی ساعت 18 از امروز 14 دی به روی صحنه می‌رود.

مهدی سقا کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این اثر، روایتگر داستان راننده یک تاکسی بیسیمی در لندن است که از وظیفه اصلی خود یعنی سوار کردن مسافر سرباز می‌زند و با لذت سیگار می‌کشد.
 
این کارگردان تئاتر عنوان کرد: شخصیت‌های "پینتر" افرادی تنها هستند که با زندگی انسان امروز شباهت دارند طوری که در برخورد با آن‌ها، آن تنهایی احساس می‌شود و دلتان به حال آن‌ها می‌سوزد.
 
سقا ادامه داد: افراد این نمایش به هدف اصلی زندگی خود واقف نیستند و درگیر مسائلی کاذب می‌شوند و از مسئله اساسی مرتبط به کار خود چشم پوشی می‌کنند.
 
این کارگردان تئاتر بیان کرد: در این اثر، تهی شدن از معنا و دچار روزمرگی شدن دیده می‌شود. به این ترتیب باید گفت این نمایش اثری ابزرد است.
 
سقا در ادامه گفت: طراحی صحنه "ایستگاه ویکتوریا" به صورت کاملا مینیمال انجام شده طوری که بازی بازیگران بر طراحی صحنه این اثر غالب است چرا که نقش آفرینی قوی بازیگران می‌تواند اثر محافظت کند.
 
لازم به ذکر است؛ این نمایش از 14 دی ساعت 18 در پلاتو ماهی واقع در میدان انقلاب، خ کارگر جنوبی، کوچه مهدی زاده، پلاک 1، طبقه چهارم، به روی صحنه رفته است.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار