معاون رئيس جمهور گفت : توجه ویژه به زير ساخت هاي هرمزگان از اولويت هاي اجرايي و كاري دولت است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس، نوبخت در ديدار با استاندار هرمزگان افزود: با تخصيص به موقع اعتبارات ، به توسعه هرمزگان كمك كرده و روند حركت استان را هدفمند و پرشتاب می کند .

وي با اشاره به اینکه اختصاص بودجه از طريق فاينانس موجب تقویت زیر ساختهای استان می شود گفت: اگر تخصيص اعتبارات در هرمزگان متفاوت از قبل باشد به صندوق توسعه ملي و كشاورزي و توريسم كمك می شود .

استاندار هرمزگان نیز گفت: در اعتبارات هزينه اي مشكل داريم و افزايش تخصيص تملك دارايي ها چاره ساز این مشکل است .

وي با اشاره به اینکه هرمزگان قابلیتها و توانمدیهای بسیاری دارد افزود: زيبنده و شايسته هرمزگان نيست که در تخصيص اعتبارات استان مشكل داشته باشد و بايد سهم هرمزگان به نسبت سهم درآمدي در جذب اعتبارات افزايش يابد.

جادري با اشاره به اينكه تخصيص اعتبارات عمراني پايين بوده است افزود: طرح توسعه ابوموسي در آينده نزديك به هيات دولت ارائه مي شود و در اين طرح حوزه هاي مختلف در آن ديده مي شود و به صورت جامع و كامل تهيه مي گردد.

استاندار هرمزگان گفت: تكميل طرح هاي نيمه تمام، توجه به زير ساخت هاي مسكن مهر، ساماندهي فوري زلزله بستك و تلاش براي ايجاد توسعه متوازن نيازمند كمك ها و همراهي ويژه دولت است تا هرمزگان جايگاه حقيقي خود را بيابد ./س
انتهای خبر/
برچسب ها: هرمزگان ، اولویت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.