در اجرای بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای، 152 میلیارد تومان بدهی معوقه از سوی کارفرمایان کارگاه‌های تحت‌پوشش این اداره‌کل، تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری پرداخت شده است.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان تأمین‌اجتماعی، رضا معینی ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه‌های تحت‌پوشش اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ بیش از 542 میلیارد تومان به این سازمان بدهکارند و تنها تا پایان روز پنجشنبه نوزدهم دی‌ماه سال‌جاری فرصت دارند که نسبت به پرداخت یا تقسیط بدهی خود اقدام نمایند.

وی استقبال کارفرمایان از اجرای بخشودگی جرایم در سال‌جاری را رضایتبخش توصیف کرد و افزود: تا آبان‌ماه سال 1391 تنها 126 میلیارد تومان وصولی داشتیم که این رقم در مدت مشابه سال‌جاری 21درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از 124 هزار کارگاه فعال و نیمه‌فعال تحت‌پوشش این اداره‌کل؛ تنها 80 هزار کارگاه فعال است که کارفرمایان تأمین‌اجتماعی بر مبنای بودجه تعیین شده تا پایان آبان، بیش از 63 درصد از بدهی‌های قطعی خود را پرداخت کرده‌اند.

معینی درخصوص عملکرد شعب تأمین‌اجتماعی تهران بزرگ برای اجرای این بخشنامه گفت: تمامی شعب تهران بزرگ بر مبنای سیاست‌های کمیته وصول؛ گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف سازمان برداشته‌اند.

وی از تمامی کارفرمایان خواست با پرداخت به موقع بدهی خود، سازمان تأمین‌اجتماعی را در اجرای تعهدات خود یاری نمایند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: میلیارد ، پرداخت ، معوقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار