برگزیدگان مسابقه کتابخوانی "امیر سجاده" با محوریت رساله‌ی حقوقی امام سجاد(ع) معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز با اعلام این خبر گفت: مسابقه کتابخوانی "امیر سجاده" با محوریت رساله‌ی حقوقی امام سجاد(ع) با همکاری اداره قرآن و عترت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد.

وی افزود: رساله‌ی حقوقی امام سجاد(ع)، امت اسلامی را به حقوق مشروعی که در برابر یکدیگر دارند، آشنا می‌سازد و آنها را دعوت به ادای این حقوق می‌نماید.

فیروزی با بیان اینکه قریب به 200 تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز در این مسابقه شرکت نمودند، خاطر نشان کرد: به پانزده برگزیده این مسابقه، لوح تقدیر و کارت های هدیه‌ای به ارزش یک میلیون تا 500 هزار ریال اهدا می‌شود.

وی در پایان گفت: نیلوفر ایازی، امید مجد، روناک رحیمی، سمیرا سلیمی، نسیم زمانی، شراره فرطوسی، جواد رستم آبادی، عاطفه اسلامی، سیده سکینه رضایی، نسرین مژدهی، بهزاد هاشم زاده، مسعود حسن پور، سجاد خدری، مجید کوشکی، زهرا احمد زاده به ترتیب برگزیدگان این مسابقه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار