رئيس هيئت دوچرخه‌سواري تهران درخصوص لغو همايش دوچرخه‌سواري بانوان براي دومين‌بار گفت:‌ برگزاري همايش دوچرخه‌سواري بانوان با بدشانسي مواجه شده است.

اميد سراجي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برگزاري همايش دوچرخه‌سواري با بدشانسي مواجه شده است و براي دومين‌بار با معضل آب و هوا روبرو شد و براي اولين بار آلودگي هوا مانع برگزاري شد و اين‌بار هم يخبندان پارك سرخ حصار باعث شد كه ما نتوانيم همايش را به دليل نبودن پيست دوچرخه‌سواري برگزار كنيم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری تهران در پاسخ به اين سؤال كه آيا بازهم اين همايش برگزار خواهد شد يا خير،‌ بيان كرد: در همايش دوچرخه‌سواري آقايان، به خانم‌ها تعهدي داديم كه تحت هر شرايطي این همايش را برگزار خواهيم كرد و در اولين فرصت هم پيگيری خواهيم بود كه بتوانيم به تعهدمان عمل كنيم.

وي افزود: متأسفانه براي دومين بار است كه همايش دوچرخه‌سواری لغو شده است درصورتيكه ما تلاش بسياري براي اجراي آن انجام داديم مثل كسب مجوز از شوراي تأمين هماهنگي،‌ هماهنگي با اورژانس،‌ شهرداري منطقه و اميدوار هستم كه با رسوم ديگر مشكلي پيش نيايد و ما بر سر قولمان بمانيم.

سراجي در ارتباط با برنامه‌هاي پيش روي هيئت تهران خاطرنشان كرد: چهار برنامه برگزاري همايش را در تقويم 92 برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه 29 دي ماه اولین همایش به مناسبت روز هواي پاك است از مسير انقلاب تا آزادي و ديگري همايش 12 بهمن ساعت 19:30 از فرودگاه مهرآباد تا حرم امام خميني (ره) است، يكي ديگر از برنامه‌هاي ما در بخش كوهستان است كه در پارك جمشيديه در تاريخ 17 بهمن ماه است و آخرين برنامه‌مان مسابقه تريال در برج ميلاد است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار