مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: در جلسه امروز، اعضای هیئت مدیره را مشخص کرده و غلامی را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردیم.

محجوب در گفتگو با گروه ورزش باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ملوان بندرانزلی تیم بزرگی است بر این اساس ما قصد داریم بعد از بررسی همه جوانب و شاخص‌ها، مدیرعامل تیم را بعد از چند روز انتخاب کنیم.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در ادامه اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره کارهای تیم‌های پایه به ناصر شهسواری واگذار شد. همچنین جلال چراغپور را به عنوان مدیر آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی انتخاب کردیم.

محجوب بیان کرد: ما قصد نداریم که که مدیرعامل فصلی داشته باشیم و تمرکزمان برای انتخاب یک مدیرعامل دائمی است. بر این اساس مدیرعامل جدید ملوان باید فردی باشد که دارای تعاملات بالا و تجربیات بالایی در زمینه فنی، اجرایی و اقتصادی داشته باشد.

**درودگر به خاطر شرایط موجود باشگاه استعفا داد

وی درباره استعفای درودگر بیان داشت: درودگر در همان ابتدای حضور ما قصد داشت که استعفا بدهد اما به اصرار من تا الآن در تیم ملوان ماند. به هر حال وی دیروز قبل از تشکیل جلسه اعضای هیئت مدیره استعفا داد و ما هم استعفایش را قبول کردیم.

محجوب تصریح کرد: ما در بیانیه‌ای از زحمات درودگر تقدیر کردیم و معتقدم درودگر مدیر توانمندی است. فضای کار برای درودگر سخت شد به خاطر همین وی تصمیم گرفت که از باشگاه ملوان بندر انزلی برود.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی عنوان کرد: برنامه‌های خوبی برای باشگاه ملوان بندرانزلی دارم. توسعه آکادمی فوتبال و بهبود زیرساخت‌های فوتبال انزلی جزو اولویت‌هایم برای باشگاه ملوان بندر انزلی است.

وی در ادامه بیان داشت: ما سعی می‌کنیم که از مسائل حاشیه‌ای دور شویم و درآمدزایی برای باشگاه ملوان بندرانزلی داشته باشیم همچنین بازیکن سازی و ترانسفر کردن بازیکنان به خارج از کشور هم جزو برنامه‌هایمان است.

محجوب درباره اقدامش برای برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه ملوان بندر انزلی تصریح کرد: به هر حال ما طبق تعهداتمان عمل و قراردادهای بازیکنان را سر موقع پرداخت می‌کنیم. همچنین اسپانسر سه میلیاردی برای فصل آینده برای تیم فوتبال ملوان انزلی در نظر گرفتیم. بر این اساس این اتفاق برای اولین بار در باشگاه ملوان انزلی رخ می‌دهد.

وی درباره وضعیت اسکوویچ تصریح کرد: این مربی تا الان عملکرد خوبی در تیم ملوان بندر‌انزلی داشته است همچنین ما دخالتی در زمینه کار‌های فنی تیم نمی‌کنیم. کمیته فنی باشگاه ملوان انزلی در مورد کادر فنی تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد عدم حضور غمخوار در هیأت مدیره باشگاه ملوان‌انزلی اظهار داشت: غمخوار به عنوان مشاور در خدمت باشگاه ملوان انزلی است غمخوار به دلیل مشغله کاری نتوانست عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان انزلی شود. به هر حال ما افرادی را به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب کردیم که حضور رسمی نه اسمی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش استان گیلان بتوانیم برای باشگاه ملوان بندرانزلی مثمرثمر باشم و خدمات ارزنده‌ای برای مردم انزلی انجام دهم.

گفتنی است، اعضای هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی امروز مشخص شد و بر این اساس ناخدا حسین غلامی به عنوان سرپرست موقت باشگاه ملوان بندر انزلی انتخاب شد. سعادتمند داودی به عنوان رئیس هیأت مدیره، ناصر شهسواری به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، محمود آذرئون، محمدرضا بدیعی و محمدرضا حداد فرمانده منطقه چهارم نیروی زمینی به عنوان اعضای هیأت مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

گفتنی است، یک عضو دیگر هیأت مدیره باشگاه ملوان از بین پیشکسوتان این تیم و با نظر خود آنها انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: محجوب ، ملوان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار