پیکر یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید با حضور گسترده اهالی شهرک "معروب" لبنان تشییع شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از ابنا ،حزب الله و مقاومت اسلامی و اهالی شهرک "معروب" واقع در جنوب لبنان پیکر شهید مجاهد «ذوالفقار حسن حرز» به کنیه "عمار" را که در حین انجام وظیفه جهادی در خاک سوریه به شهادت رسید را تشییع کردند.

در مراسم تشییع پیکر این شهید که با حضور تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی برگزار شد، حاج محمد فنیش» یکی از وزرای دولت موقت لبنان، و «نواف الموسوی» عضو جنبش "الوفاء" در مقاومت لبنان و مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب «سید احمد صفی الدین» نیز حضور داشتند.

تشییع پیکر شهید ذوالفقار حسن حرز که از مقابل منزلش در شهرک "معروب" آغاز شد خیابان‌های این شهرک را فراگرفت و به گلزار شهدای "معروب" رسید.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز به امامت «شیخ علی یاسین» در گلزار  شهدای شهرک "معروب" به خاک سپرده شد.


برچسب ها: حزب الله ، تشییع ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۲
سلام علیکم. وقتی حزب ا...لبنان و طرفدارانش را می بینیم عجیب تعلق خاطری با آنان احساس می کنیم. درودبر شهدای حزب ا... ، درودوسلام برشهدای مقاومت اسلامی، درود بر رزمندگان مقاومت اسلامی درسوریه ولبنان و عراق و یمن وبحرین. مرگ برامریکا مرگ براسرائیل.
آخرین اخبار