مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نخستین اجلاس یاور‌ان نماز محلات شهر تهران در تالار ایوان شمس خبر داد.

 رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین اجلاس یاو‌ران نماز محلات شهر تهران به منظور توسعه فعالیت های مردمی در محلات، توسعه مباحث مربوط به حوزه قرآن کریم و عترت پیامبر (ص)، ترویج فرهنگ نماز، مقابله با تهاجم فرنگی، در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این اجلاس که از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت، مروری بر مجموعه وظایف،‌ چشم اندازها و چگونگی عملکرد یاوران نماز در محلات، مباحث مربوط به ترویج فرهنگ نماز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  
 
رمضانی با اشاره به نحوه اجرای این اجلاس گفت: این اجلاس با هدف ترویج فرهنگ و اشاعه نماز مقابله با تهاجم فرهنگی با حضور حجت الاسلا‌م و‌المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، معاونت فرهنگی اجتماعی شهر تهران، قائم مقام حوزه اجتماعی شهر تهران و 374 نفر یاور‌ان نماز در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است.  
 
وی در پایان افزود: امیدواریم این اجلاس بتواند اول کمکی برای خودمان به عنوان مسئولان شهر تهران و سپس برای نماز یاور‌ان در محلات شهر تهران باشد که بتوانیم روش بهتری بیابیم تا ترویج فرهنگ هر چه بیشتر نماز را در جامعه دینی خود داشته باشیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اجلاس ، نماز ، یاوران ، قرائتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار