جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اظهارات علی مطهری در دفاع از فتنه‌گران خلاف شأن نمایندگی است و وی حق نداشته که این چنین اظهار نظر کند.

"علی فروغی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مطهری در نطقی که در مجلس داشت چند عمل غیرشرعی و خلاف قانون را مرتکب شد، گفت: توهین به قوه قضاییه و دروغ درباره عملکرد پرونده‌های موجود در این قوه، اعمال غیرشرعی و خلاف قانون علی مطهری هستند.  
 
وی با بیان اینکه شهید مطهری گفت که ما در اندیشه اسلامی آزادی عقیده داریم ولی آزاد بیان نداریم، افزود: مطهری خودش سابقه سیاسی نداشته و به خاطر آیت‌الله شهید مطهری رای آورد و به مجلس رفت و بهتر است آثار پدرش را مطالعه کند.
 
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به قانون نظارت بر نمایندگان که مصوب همین دوره در ماده 2 و تبصره 1 اشاره و بیان داشت:‌ بحث‌هایی که علی مطهری اذعان داشت قابلیت پیگیری دارد و ما به عنوان جنبش دانشجویی از مجلس و هیئت نظارت بر نمایندگان مطالبه داریم که اظهارات وی را در دفاع از افرادی که دل‌سپرده غرب و آمریکا بودند و رژیم غاصب صهیونیستی و منافقین را همراهی کردند،‌ پیگیری و برخورد شود.  
 
فروغی تاکید کرد: اظهارات علی مطهری در دفاع از فتنه‌گران خلاف شأن نمایندگی است و وی حق نداشته که این چنین اظهار نظر کند.  
 
وی با بیان اینکه حمایت فتنه‌گران از داخل زندان از علی مطهری قابل توجه است، اظهار داشت: مطهری باید بسیار دقت کند و مراقب اعمالش باشد چرا که افراد مجرم و مخالف ملت ایران با وی هم‌صدایی می‌کنند.  
 
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق با تاکید بر اینکه فتنه‌گران، مجرمان علیه ملت هستند، اظهار داشت: در فتنه به مردم خیانت شده و ریشه گرانی‌ها و تحریم بعد از فتنه شکل گرفت چرا که دشمنان احساس می‌کردند در صف مردم ایران خللی ایجاد نشود.  
 
فروغی با تاکید بر اینکه مطهری بداند که به صف فتنه‌گران پیوسته است، مطرح کرد: از این پس مطهری را همراه با فتنه‌گران می‌بینیم و وی باید دقت بیشتری در بیان نظراتش داشته باشد.  
 
وی با بیان اینکه مطهری دچار تحجر بوده و به چند سال گذشته باز گشته است، خاطرنشان کرد: مردم از این به بعد امثال مطهری و حامیان فتنه را طرد کردند و مطهری تنها اعتباری که دارد به خاطر پدر بزرگوارش بود که با اقدام اخیرش از بین برد.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار