نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهار نظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، گفت: حمایت از فتنه‌گران، اقدام علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه و فتنه‌گران حمایت کند.

"حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی" نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "علی مطهری" در صحن علنی مجلس مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: حساسیت به فتنه 88 و برخورد با حامیان آن مطالبه مردم از دستگاه قضائی است و بهتر است "مطهری" نیز به قانون تمکین کند.

وی در ادامه افزود: ما یک مجموعه منابع ارزشی و خطوط‌ قرمزی در نظام داریم، هر فردی بخواهد به این مجموعه ارزش‌ها و خطوط قرمز تجاوز کند باید ضوابط قانونی نسبت به وی انجام گیرد. 

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهارنظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، تصریح کرد: حمایت از فتنه‌گران، اقدامی علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه و فتنه‌گران حمایت کند.

سالک با تاکید بر اینکه قانون اساسی اجازه عدول از خطوط قرمز را به هیچ فردی نمی‌دهد چه نماینده باشد چه غیر نماینده، اظهار داشت: فتنه‌گران با توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی تمام خطوط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند و حساسیت دستگاه قضائی به فتنه‌گران و حامیان آنها مطالبه جدی مردم از دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه افراد نمی‌توانند به دلیل یک رابطه روحی یا فکری با متهمین فتنه از خطوط نظام عبور و مطالبه و خواست مردم را نادیده بگیرند، تاکید کرد: همه در برابر قانون یکسان‌ هستند و "علی مطهری" نیز از این قانون مستثنی نیست، لذا بهتر است وی به قانون تمکین کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۶ دی ۱۳۹۲
ایشان حرفی از حمایت از فتنه گران نزده بودند و فقط به قوه ی قضاییه انتقاد کردند
آخرین اخبار