با تخصیص 250 میلیارد ريال اعتبار برای تکمیل دو لاین کمربندی جنوبی بابل تا پایان سال 93 این دو لاین به بهره‌برداری خواهد رسيد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري حمل و نقل جاده اي كشور در بازدید 4 ساعته از کمربندی های جنوبی و شرقی با اشاره به طولاني شدن احداث كنار گذر جنوبي بابل قابل توجيه نیست،گفت:با تخصیص 250 میلیارد ريال اعتبار برای تکمیل دو لاین کمربندی جنوبی بابل تا پایان سال 93 این دو لاین به بهره‌برداری خواهد رسيد .

كشاورزيان با بیان اینکه با ساخت كمربندي شرقي دوم كمك بزرگي به رفع ترافيك درون شهري و رواني ترافيك جاده اي ميشود افزود:در ساخت فاز سوم كمربندي شرقي دوم 3هزارتن قير به آن كمك مي نمايم و با اجراي فاز دوم يقينا كمك هاي از سوي وزارت راه و شهرسازي براي ساخت آن به شهرداري بابل خواهيم داشت .

ملایی،فرماندار ويژه شهرستان بابل نيز در این بازدید گفت: درسطح شهرستان بابل طرح هاي مختلفي وجود دارد كه دوتا از طرح هاي مهم و حياتي شهرستان بابل كنارگذر جنوبي و كمربندي شرقي دوم بابل است كه در اولويت هاي كاري فرمانداري بابل قرار دارد.

نياز‌آذري نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي درادامه با اشاره به اینکه تسریع و تکمیل كنارگذر جنوبي بابل که بیش از 11 سال از شروع آن می‌گذرد ضروری و حیاتی است، اظهار داشت:بر این‌ اساس تلاش ما بر این است با تامین اعتبار،حداقل یک لاین طرح 16کیلومتری کنارگذر جنوبی بابل را به بهره‌برداری برسانیم.

عسکری شهردار بابل با اشاره به اینکه فاز سوم کمربندی شرقی دوم اوائل سال 93 افتتاح خواهد شد یادآور شد:برای آغاز عملیات تملک و زیر سازی و آسفالت فاز دوم این پروژه که بطول بیش از سه کیلومتر می باشد بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار لازم است./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: کمربندی ، بابل ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.