رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر آمادگی شرکت ملی گاز برای مقابله با وقوع بحران در شبکه سراسری توزیع گاز، گفت: مانور مقابله با افت فشار گاز در همه استان ها برگزار می شود هم اکنون در استان گيلان در حال انجام است.

محمدرضا یوسفی پور رئیس HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) شرکت ملی گاز ایران  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مانور گسترده مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در خطوط انتقال و شبکه های توزیع گاز استان گیلان برای مقابله با افت فشار در شبکه توزیع گاز امروز در حال برگزاري است.
 
وی افزود: شرکت های گاز استانهای قزوین، اردبیل و مازندران نیز  و شرکت عملياتي منطقه استان گاز گيلان به عنوان شرکت های معین در این عملیات حضور دارند و به اين شرکت کمک می کنند.
 
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: مانور یکروزه مقابله با افت فشار در استان گیلان با حضور 200 نفر از استانهاي مجاور با هدف حفظ آمادگی کارکنان شرکت ملی گاز اجرا می شود.  
 
یوسفی پور گفت: شرکت ملی گاز موظف است برای مقابله با بحران های مختلف، آمادگی نیروهای خود را حفظ کند.
 
وی اظهار داشت: مانورهای شرکت ملی گاز برای مقابله با افت فشار گاز در همه استان های کشور برگزار می شود و تاکنون چند استان نیز میزبان این مانورها بوده اند.
 
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: با وجود افزایش شدید میزان مصرف و ثبت رکورد مصرف روزانه 480میلیون مترمکعب، تاکنون مشکل قطعی گاز وجود نداشته است.
 
یوسفی پور اضافه کرد: در سال جاری تعداد مشترکان شبکه گاز کشور به طور بی سابقه ای افزایش یافته اما این مساله خللی در خدمات رسانی شرکت ملی گاز به مردم ایجاد نکرده است.

وي خاطرنشان کرد: شرکت ملي گاز ايران در هرساله برنامه و مانورهاي مختلفي را در جهت ايمني بيشتر و ارائه خدمات بهتر برگزار مي کند اين مانور اکثر در مراکز پالايشگاهها، ايستگاه تقويت فشار اجرا مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مانور ، فشار گاز ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار