حضور نویسنده نگهبان در پروژه "توریست گران"

"آلکس تس" نویسنده نگهبان به پروژه "توریست گران" اضافه شده است تا فیلمنامه را بدست بگیرد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ام.ای.دی.بی؛ پس از تمام واکنش های مثبتی که فیلم نیاز سرعت  با حضور آرون پائول از پخش تریلرهایش دریافت کرد ، بنظر می رسد دیگر کمپانی های فیلمسازی نیز اعتماد بیشتری به اینگونه بازی های کامپیوتری پیدا کرده اند بطوریکه مدت ها پیش اعلام کردیم کمپانی سونی  در صدد ساخت فیلمی براساس سری بازی های مسابقه ای توریست گران می باشد و حالا این پروژه نویسنده ی خودش را پیدا کرده است .
 
تهیه کننده ی این پروژه دانا برونتی بتازگی در مصاحبه ای اعلام داشت، کارهای جدی ای درحال انجام می باشد تا هرچه سریعتر فیلم توریست گرانآماده ی اکران شود و پس از آن بلافاصله مشخص شد آلکس تس  نویسنده نگهبان به این پروژه اضافه شده است تا فیلمنامه را بدست بگیرد.

با وجود اینکه اطلاعات این پروژه همچنان نامعلوم می باشد و حتی نمی دانیم  سونی  بدنبال چه خط داستانی برای توریست گرانمی باشد ، آیا می خواهند همچون نیاز سرعت  به کارگردانی اسکات واگکمی درام به عنوان چاشنی اضافه اش کنند یا خیر اما دانا برونتی در جایی افزود این فیلم در مورد داستان زندگی آکادمی رانندگان توریست گرانخواهد بود ، بنابراین این فیلم بیشتر برمبنای مسابقات رانندگی و سرعت شکل خواهد گرفت.

در آخر تهیه کننده ی  شبکه ی اجتماعیاطمینان آخر داد داستان این فیلم مملوء از داستان های واقع گرایانه خواهد بود و سعی می کنند تا مفهوم بیشتری به آن اضافه کنند . حال که آلکس تس کار بروی فیلمنامه را آغاز کرده است در اوایل سال جدید اخباری بیشتری از پروژه ی توریست گرانخواهیم شنید.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار