مدیر برنامه‌های "محمدزارع" گفت: آلبوم محمد زارع با آلبوم "رو در رو دیوار این شهر" تا انتهای دی ماه توزیع می‌شود.

"کارن زیاری" مدیر برنامه‌های "محمد زارع" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم "رو در رو دیوار این شهر" تا اواخردی‌ماه توزیع می‌شوند و حمایت مالی آن را خودم بر عهده دارم و با هزینه‌ی شخصی آن را فراهم کرده‌ام و شرکت سیما شهر توزیع آن را بر عهده دارد.
 
وی افزود: "رو در رو دیوار این شهر2" دارای نه قطعه است که قطعه‌ سر آلبوم هنوز انتخاب نشده است اما مطمئناً قطعه‌ای ریتمیک خواهد بود.
 
زیادی بیان کرد: قطعات آلبوم شامل "دوست دارم"، "گاهی وقتها"، "تنهایی"، "دوباره"، "اتفاق"، "دلم می‌خواد"، "احساس"، و دو قطعه‌ی دیگر است.
 
وی تصریح کرد: عوامل این آلبوم شامل "علی دیباج"، "محمد زارع"، "سید محمد کاظمی"، "امیر علی بهادری"، "مریم اسدی"، و "امیر یگانه"، در جایگاه ترانه سرا است و ملودی‌های این آلبوم را "محمد زارع"، "شهاب رمضان"، "امیر علی بهادری"، و "میلاد باران" ساخته‌اند.
 
زیادی خاطر نشان کرد: تنظیم‌های این آلبوم را "زانیار خسروی"، "محمد زارع"، "امید حاجیلی"، و "بهروز علیاری"، بر عهده دارد و "فیروز ویسانلو"، "مسعود همایونی"، "بابک ریاحی پور"، "کارن زیاری"، و "امید حاجیلی" نوازندگان این آلبوم هستند.
 
انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار