غلامحسین مظلومی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در بدترین شرایط بهترین نتایج را گرفت. این تیم اگرچه بازیکنان مصدوم زیادی را در طول فصل داشت و مشکلات زیادی را هم تجربه کرد.

به‌گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، غلامحسین مظلومی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در بدترین شرایط بهترین نتایج را گرفت. این تیم اگرچه بازیکنان مصدوم زیادی را در طول فصل داشت و مشکلات زیادی را هم تجربه کرد، اما با این حال استقلال خود را به صدر رساند تا همین اتفاق گویای عملکرد خوبش در لیگ باشد.

 مظلومی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال افزود: درست است که استقلال الان صدرنشین است، اما این پایان کار نیست. این تیم الان نیاز به برنامه‌ریزی و هدفمندی بهتر دارد تا در ادامه لیگ دچار لغزش نشود. در نیم‌فصل دوم همیشه اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد و از اینرو استقلال برای تکرار قهرمانی‌اش نیاز به هوشیاری بیشتر و کاستن اشتباهات خود دارد.

معاونت فنی باشگاه استقلال در ارتباط با برد پیشکسوتان استقلال در دربی اعلام کرد: خوشحالم که پیشکسوتان استقلال موفق به شکست دادن پرسپولیس شدند. قطعاً این برد از نظر روحی خیلی می‌تواند به پیروزی استقلال در دربی 27 دی کمک کند. 

 من به پیشکسوتان استقلال که پرسپولیس را شکست دادند تبریک و خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم برد بعدی استقلالی‌ها در دربی چند روز دیگر باز تکرار شود.

وی در خصوص وضعیت برهانی خاطرنشان کرد: آرش را همیشه بازیکن بی‌حاشیه و مودبی دیدم. او همیشه بد ون قید و شرط قراردادش را با استقلال تمدید کرده و در زمین هم همیشه پرتلاش است. به خاطر همین امیدوارم او بخشیده شود و به تمرینات استقلال بازگردد. قطعاً او می‌‌تواند بعد از این برای استقلال مثمرثمر باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، دربی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار