تیم ملی فوتبال آلمان برای راه‌یابی به تورنمنت جهانی 2014 در گروه C اروپا با تیم‌های فوتبال سوئد، اتریش، جزایر فارو، ایرلند جنوبی و قزاقستان هم‌گروه بود توانست بدون پذیرش هیچ شکستی با کسب حداکثر امتیاز در گروه خود به عنوان تیم اول گروه به طور مستقیم به جام جهانی 2014 صعود کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتبال آلمان برای راه‌یابی به تورنمنت جهانی 2014 در گروه C اروپا با تیم‌های فوتبال سوئد، اتریش، جزایر فارو، ایرلند جنوبی و قزاقستان همگروه بود توانست با انجام 10 بازی، 9 برد و یک تساوی را تجربه کند و بدون پذیرش هیچ شکستی با کسب حداکثر امتیاز در گروه خود به عنوان تیم اول گروه به طور مستقیم به جام جهانی 2014 صعود کند.
 
ژرمن‌ها در این 10 بازی توانستند 36 گل وارد دروازه حرف کرده و در مقابل 10 گل از آنان دریافت نمایند و با تفاضل گل 26 و گرفتن 28 امتیاز در رده اول گروه C قرار بگیرد.

در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره اروپا در یکی از دیدارها تیم ملی آلمان میهمان جزایر فارو بود که در این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود آلمان‌ها به پایان رسید.

در دیدارهای دیگر آلمان‌ها تا قبل از بازی با سوئد در آلمان و با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید، همه بازی‌هایشان را بردند در آن بازی آلمان‌ها در ابتدا با 4 گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه چهار بار دروازه خود را باز شده دیدند تا این دیدار با تساوی چهار-چهار به پایان برسد.

البته شاگردان "یوآخیم لو" در بازی برگشت موفق شدند حریفشان را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهند و این گونه راهی جام جهانی برزیل شوند.

بازیکن کلیدی و ستاره این تیم را "سوت اوزیل" معرفی کرده‌اند. تیم ژرمن‌ها در اکثر جام‌های جهانی حضور داشته و در سال‌های 1954، 1974 و 1990 موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

پس از راه‌یابی 32 تیم شرکت کننده در مسابقات جام جهانی آلمان‌ها در گروه G در کنار پرتغال، غنا و امریکا جای گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آلمان ، جام جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار