فرماندار شهریار گفت: مطالبه مقام معظم رهبری دولت تدبیرو امید و مردم از ما کار و خدمت گزاری و پرهیز از بازی های سیاسی است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همت زاده فرماندار شهریار در نشستی صمیمی  با خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد ضمن ارائه خلاصه ای از گزارش عملکرد مجموعه ی تحت مدیریتی خویش اظهار داشت: خبرنگاران  چشم بینا ، گوش شنوا  و زبان گویای مردم و پل ارتباطی شهروندان با مسئولین محسوب می شوند که در صورت انعکاس و پوشش اخبار بر اساس واقعیت و فعالیت در جهت رضایت پروردگار نقش بسیار تعیین کننده ای در ابعاد گوناگون ایفا می نمایند.  
 
وی در ادامه افزود: مطالبه مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و مردم از ما کار و خدمت گزاری و پرهیز از بازیهای سیاسی است و عزم ما نیز بر تامین این مطالبات استوار است.  
 
همت زاده در پایان با اشاره به جاری بودن آرامش و امنیت مطلوب در سطح این شهرستان تصریح کرد: باید سعی شود، ضمن حفظ فضای موجود و تعامل هرچه مطلوبتر با خانواده معظم شهدا، روحانیت، دستگاههای امنیتی و قضایی و کلیه مسئولین ذیربط روند ارائه خدمات سازنده و ثمر بخش با سرعت و شتاب فزاینده در جهت تحقق اهداف مورد نظر استمرار یابد.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: امنیتی ، بازی ، قضایی ، استمرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار