مدیرعامل باشگاه داماش گفت: بعضی از بازیکنان ما مشکل مالی دارند و حتی دلیل عدم تمرکزشان در زمین همین است اما تیم ما با وجود داشتن 5 بازیکن جوان که هیچ مشکلی ندارند خوب کار نمی‌کنند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نباید بگوییم چون همه بازیکنان دچار مشکلات مالی هستند در زمین تمرکز کافی ندارند، من فکر نمی‌کنم مسائل مالی باعث عدم تمرکز بازیکنان شود  چرا که در تیممان 5 بازیکن داریم که از نظر مالی مشکلی ندارند اما باز هم بازی خوبی از آنها شاهد نبودیم باید دلایل آن را پیدا کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: تیم‌های خوبی مثل مس و ذوب آهن که پشتوانه اقتصادی مناسبی دارند را مورد بررسی قرار دهید ببینید در چه وضعیت و جایگاهی قرار دارند به طوری که اگر بودجه نباشد وضعیت بدی خواهند داشت. تیم ما با وجود  بودجه‌ی کم و محدود در وضعیت خوبی قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: کادر فنی جوان، بودجه‌ی کم، جوانگرایی باعث شده است تا تیم فوتبال داماش نتواند وضعیت خوبی داشته باشد ما 3 کادر فنی جوان داریم که  تجربه‌ی نیمکت نشینی در لیگ برتر را نداشتند باید به آنها فرصت بدهیم که در دوره‌ی گذرا اقتصادی که باشگاه با آن روبرو است تیم را به نتیجه مطلوبی برسانند.
 
عابدینی تاکید کرد: ما در بسیاری از بازی‌هایمان اگر مربی جوانی نداشتیم پیروز می‌شدیم اما ضرورت دارد که به وی فرصت دهیم تا زیروبم فوتبال را بشناسد.
 
مدیرعامل باشگاه داماش افزود: زمانی که بودجه‌ی باشگاه کم شود مدیریت نمی‌تواند از نظر مالی بازیکنان را پشتیبانی کند و این باعث می‌شود تا همه چیز را از چشم مدیریت باشگاه ببیند بازیکن که ناراضی باشد  بازی خوبی ارائه نمی‌دهد در نتیجه هواداران هم ناراضی و پرخاشگر می‌شود.
 
عابدینی اذعان داشت: برای گرفتن بودجه دستم را پیش همه دراز کردم اما کسی دستم را نگرفت گاهی اوقات بعضی افراد قول‌هایی دادند که عملی نشد و ما را رود در روی بازیکنان قرار دادند.
 
وی در خصوص قهر کردن متوسل‌زاده بیان داشت: من راجع به هیچ بازیکنی صحبت نکردم و نمی‌کنم اما هر بازیکنی ممکن است در شرایطی قرار بگیرد و دچار فراز و نشیب شود.
 
مدیر عامل باشگاه داماش خاطر نشان کرد: امیدوارم  تیم داماش در هفته‌های بعد اوضاع خوبی داشته باشد و بتواند امتیاز بازی‌ها را به طور کامل به دست بیاورد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار