معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18، از احداث دیوار صوتی دراین منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث دیوار صوتی در شهرک امام خمینی (ع) واقع در منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش آلاینده‌های صوتی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

سالمی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: دیوار صوتی در ضلع غرب بازار همجوار فضای مسکونی شهرک امام خمینی(ره) واقع در محدوده منطقه 18 احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: احداث دیوار صوتی در شهرک امام خمینی (ره) با اجرای این طرح در فاز سوم، احداث تجهیزات ترافیکی در معابر و بزرگراه‌های منطقه 18، از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه است.

سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: ایمنی‌سازی معابر، خیابان‌ها، شریان‌ها و... بزرگراه‌های منطقه 18، آماده باش اکیپ‌های ترافیک در بزرگراه‌های منطقه 18، اصلاح هندسی تقاطع معلم- الغدیر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است./
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: احداث ، دیوار ، صوتی ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار