پژوهشگران راه حل‌هاي تازه و جالبي را دراختيار خانم هايي كه نگران تشديد "آكنه‌هاي پوستي" در روز خواستگاري خود هستند،‌ ارائه مي‌دهند كه تأثيرات بسيار مثبتي بر رفع مشكل آنها مي‌گذارد.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ پزشكان به بانواني كه مراسم خواستگاري و يا عروسي پيش‌رو دارند اما با مشكل آكنه مواجه هستند،‌ توصيه مي‌كنند از حدود يك ماه قبل از آن رژيم غذايي خاصي عاري از شكلات و يا تنقلات خوراكي، مواد پرچرب و ادويه‌ها را در پيش‌گيرند. 

گفتني است،‌ علاوه بر رژيم غذايي و دوري از استرس،‌ اين افراد مي‌توانند با مراجعه به پزشك متخصص پوست و مو يك درمان دوره‌اي ويژه براي كنترل آكنه‌هاي پوستي را آغاز كنند. 

همينطور تست لوازم آرايشي براي آرايش در روز موردنظر نيز از مدتي قبل بسيار اهميت دارد،‌ زيرا مي‌تواند باعث حساسيت در فرد شود و توصيه مي‌شود افراد از وسايل آرايشي نو، استاندارد و به ويژه وسايلي كه تا قبل از آن مورد استفاده آنها قرارگرفته و حساسيت ايجاد نكرده،‌ استفاده نمايند. 

درصورت رعايت تمامي اين نكات و باز هم به وجود آمدن آكنه‌ها ي پوستي،‌ افراد مي‌توانند با استفاده از تكنيك‌هاي آرايشي تا حد زيادي اثر اين آكنه‌ها را خنثي نمايند. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار