مخبر كمسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: دولت بايد "حوزه سلامت" و بهداشت را جزء اولويت هاي اول خود قرار دهد.

 به گزارش گروه بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران ؛دكتر علي قرباني  با اشاره به سخنراني وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جلسه غير علني امروز مجلس و تشريح مشكلات و چالش هاي حوزه سلامت كشور گفت: فضاي حاكم بر مجلس براي همكاري با "حوزه سلامت" بسيار مساعد است.



 
دكتر قرباني ضمن اشاره به بالا بودن هزينه هاي درمان افزود: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه سهم پرداخت هزينه درمان از جيب مردم بايد 30 درصد باشد در حاليكه هزينه درمان از جيب مردم در حال حاضر در كشور بالا مي باشد يعني بخش قابل توجهی از درآمد خانواده ها صرف هزينه درمان مي شود و اين مشكل بايد اصلاح شود.
 
مخبر كمسيون بهداشت، درمان مجلس با اشاره به فضاي مساعد و مثبت حاكم بر مجلس نسبت به نظرات وزير بهداشت، درمان افزود: متاسفانه در حال حاضر بعلت تعدد بيمه ها، خدمات خوبي از طرف آنها به مردم ارائه نمي شود. اگر ما مي خواهيم در منطقه حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد با تدبير در اين حوزه عمل كرده و كشور را از نظر بهداشت ودرمان ارتقاء دهيم.
 
گفتني است: وزير بهداشت، درمان وآموزش پزشكي پيش از ظهر امروز در جلسه غير علني مجلس شوراي اسلامي گزارشی از مشكلات و چالش هاي نظام سلامت  وراهكار هاي پيشنهادي برون رفت از اين چالش ها را براي نمايندگان مجلس ارائه داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، هزینه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار