دوبلور و بازیگر پیشکسوت سیما گفت: نهایت تلاشمان را برای ترک اعتیاد جوانان و نرفتن به این سمت و سو را می‌کنیم.

"منوچهر والی‌زاده" مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما با اشاره به حضور در مجموعه "من چه کاره‌ام" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران گفت: هر زمان به من پیشنهاد خوبی برای بازیگری شود قبول می‌کنم و دو سال پیش هم تله فیلم "به یاد استاد" را بازی کردم.  



 
وی با اشاره به حضور در سریال‌ "من چه کاره‌ام" گفت: "من چه کاره‌ام" تم مستند نمایشی داشته که در رابطه با جوان‌ها بیکاری که روی به اعتیاد آورده‌اند، ساخته می‌شود.
 
این دوبلوژ سیما در خصوص نقش خود تصریح کرد: من به همراه "افسانه ناصری" نقش یک پدرومادری را داریم تلاش می‌کنیم جوانان دچار اعتیاد نشوند و در هر اپیزود ماجراهایی تازه رخ می‌دهد.
 



وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد "من چه کاره‌ام" برای پخش به شبکه دو سیما می‌رود و سعی دارد نقش اعضای خانواده را در گرایش افراد ه مصرف مخدر یارهایی از آن را تحلیل کند.
 
گفتنی است؛ "من چه کاره‌ام" یک مستند نمایشی است که به تهیه کنندگی "آرزو ابوحمزه" و کارگردانی "داریوش جهانگیری" در 40 قسمت 20 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو تولید می‌شود.

 

شایان ذکر است؛ "منوچهر والی‌زاده"، "افسانه ناصری"، "سهیل تاکی"، "پونه احمدی"، "فریبا طالبی"، "امیررضا زادسرور" از بازیگران "من چه کاره‌ام" هستند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: والی زاده ، دوبلور ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار