مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی گفت: در صورت تخصیص زمین مورد نظر، فاز عملیاتی 30 هکتاری ناحیه صنعتی قوشچی آغاز می‌شود.

صابر پرنیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ناحیه صنعتی قوشچی از مصوبه‌ای به مساحت 50 هکتار برخوردار است و در صورت تخصیص زمین مورد نظر فاز عملیاتی 30 هکتاری برای ایجاد این ناحیه صنعتی آغاز خواهد شد.

وی بر تمرکززدایی و عدالت صنعتی در راستای حمایت از ایجاد اشتغال و تولید در اقصی نقاط آذربایجان غربی تاکید و تصریح کرد: ایجاد نواحی صنعتی می‌تواند عاملی در راستای تحقق این مهم برآیند.

پرنیان ابراز داشت: برای شناسایی و در اختیار قرار دادن زمین مناسب برای ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی باید آینده‌نگری‌های لازم از قبیل دسترسی به آب، برق، گاز و ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب انجام شود.

وی ادامه داد: راه‌های دسترسی، تأمین مواد اولیه و بازارهای فروش برای ایجاد واحدهای تولیدی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی یادآور شد: با ایجاد و توسعه نواحی صنعتی می‌توان به سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت در نقاط محروم کمک کرد و سبب ایجاد اشتغال برای جوانان این مناطق شد.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از توسعه متوازن صنعت در استان و ایجاد فرصت‌های شغلی در تمام نقاط کشور آمادگی ایجاد و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب را دارد.

پرنیان متذکر شد: امسال سیاست کاری شرکت، سیاست توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه‌اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید است./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.