نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان مازندران در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

سلمان قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد در نهایت تیم مازندران با چهار مدال طلا و یک مدال نقره با 65 امتیاز قهرمان شد.

وی با اشاره به رقابت 200 کشتی گیر از 28 تیم در این پیکارها افزود: پس از تیم مازندران تیم های تهران با 57 و کرمانشاه با 50 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: رضا اطری در وزن 55 کیلوگرم در فینال موفق شد حمید میربانچی از تهران را شکست دهد و حسن یزدانی در 66 کیلوگرم نیز فرزاد کولیوند از کرمانشاه را برد و به عنوان دو کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

قادری در ادامه از کسب دو مدال دیگر طلا توسط کشتی گیران جوان مازندرانی در این مسابقات خبر داد و ابراز داشت: کامران قاسم زاده در فینال وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموریان کرمانشاه را شکست داد و در فینال وزن 84 کیلوگرم مجتبی کلیچ نیز موفق شد اسماعیل محمودی از خراسان رضوی را شکست دهد و به خوش رنگ ترین مدال دست یابند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: همچنین ایمان صادقی کشتی گیر مازندرانی در وزن 60 کیلوگرم در فینال با شکست مقابل رضا اسدی پور از همدان به مدال نقره رسید.

وی در پایان با اشاره به حضور مربیان تیم ملی برای شناسایی کشتی گیران برتر در این رقابت ها افزود: از سوی کمیته فنی این مسابقات مجتبی کلیچ کشتی گیر مازندرانی وزن 84 کیلوگرم به عنوان فنی ترین کشتی گیر جوان این دوره انتخاب شد./ش


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.