امام جمعه ساری گفت: مردم از دستگاه قضا انتظار دارند که تکلیف اختلاس‌های اخیر در کشور روشن شود و مسببان این جریان به سزای عملشان برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان افزود : بشر به گونه‌ای آفریده شد که خود به خود به دنبال حق است و زمینه اجرای عدالت را پیامبران فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی در جهان بیان داشت: جهان اسلام به پیشرفت‌های اسلامی نیز دست یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: دشمن از قدرت اسلامی می‌ترسد و این امر به خوبی در مسئله فلسطین خودنمایی می‌کند.

آیت‌الله طبرسی ادامه داد: به خاطر قدرت نظامی که در فلسطین و در لبنان توسط حزب‌الله به دست آمد اسرائیل جرأت تهاجم به مردم این منطقه ندارد و اگر در مواقعی دست به اشتباه بزند با حمله شدید این نیروها مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی عربستان در اقصی نقاط جهان گفت: مردم عربستان به خاطر اینکه توان ایستادن در برابر دولت مستکبر را ندارند مردمی مرده هستند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: اسلام بدون قدرت نظامی مورد تایید نیست و مسلمانان اگر دارای قدرت نظامی نباشند در جهان دچار مشکل جدی می‌شوند.

وی با اشاره به علاقه برخی از افراد برای حضور در حج بیان داشت: افراد از حضور بیش از اندازه در عمره خودداری کنند و این پول‌های که قرار است در حج عمره هزینه شود برای مشکلات مردم در کشور هزینه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دیدار رهبر انقلاب در قم گفت: رهبر انقلاب در این دیدار سیاست‌های کلی نظام را بیان کردند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به سابقه نسل‌کشی استکبار در هیروشیما با بمب هسته‌ای گفت: کسیکه سابقه نسل‌کشی در جهان دارد چه طور می‌تواند برای دیگر افراد تعیین‌تکلیف کند.

امام جمعه ساری گفت: اگر ما پای میز مذاکره نشستیم به خاطر تحریم‌ها و اعمال فشارهای دشمن نبود، مصلحت کشور ما در حال حاضر این طور تشخیص داده شد که مذاکره کنیم./ش

برچسب ها: دستگاه ، قضا ، روشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.