فرماندار بناب گفت: عملیات احداث مجتمع پژوهشی کاربرد پرتوهای شمال غرب کشور از سال 90 در این شهرستان آغاز شده که بعد از راه‌اندازی این مرکز ادویه‌جات، غلات، لوازم پزشکی و در آینده محصولات کشاورزی شمال غرب کشور در این مرکز پرتودهی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،برقی در جمع مدیران این شهرستان از راه‌اندازی مرکز پرتودهی شمال غرب کشور وابسته به سازمان انرژی اتمی از اوایل سال آینده در شهرستان بناب خبر داد و گفت: با تلاش و همکاری مسئولان سازمان انرژی اتمی فعالیت مرکز تحقیقات بناب به فعالیت تعریف شده زمان راه‌اندازی این طرح بازگشت که جا دارد از مسئولان سازمان انرژی اتمی تقدیر و تشکر به عمل آید.

فرماندار بناب در این جلسه همچنین از کسب رتبه دوم این شهرستان در استان در زمینه ایجاد اشتغال خبر داد و از مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز بانک‌های عامل تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از حامی ریاست اداره دامپزشکی شهرستان بناب به علت فعالیت‌های چشمگیرشان و کسب رتبه برتر استان در سه سال گذشته با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

برقی در خاتمه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مسئولان قبلی شهرام عارفی، رشید سلیمانی و رحیم‌زاده را به ترتیب به عنوان رؤسای جدید ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی کرد./ش

 

برچسب ها: عملیات ، احداث ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.