پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان؛

قلعه‌نویی: برخی بازیکنان ما را دلخور می کنند/ویسی: تیم های بزرگ به یک بازیکن متکی نیستند

سرمربیان استقلال تهران و استقلال خوزستان بازی تیم هایشان مقابل هم را خوب ارزیابی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی در نشست خبری گفت:  توانستیم با تغییرات کوچک در کل بازی و همچنین حفظ نگرش مفید در بازیکنان در صدر جدول بمانیم و خدا را شاکر هستم . بازیکنان مصدوم هم برسند شرایط ما بهتر است.





وی ادامه داد : قراردادها در باشگاه حرفه ای نیست و این امر موجب می شود ،بازیکنان خوبی را از دست بدهیم. مجیدی یک روز آمد گفت می‌خواهم خداحافظی کنم بابایی هم بود. مجیدی می‌تواند حرف‌های من را تأیید کند به او گفتم چرا می‌خواهی خداحافظی کنی گفت خسته‌ شدم.در نهایت خداحافظی کرد و رفت اینها را اکنون که صدر جدول هستیم می‌گویم نه وقتی که در پایین جدول قرار داشتیم.خوب است اگر بازیکنی قصد جابجایی دارد در زمان نقل و انتقالات صاف و مستقیم این مطلب را بگوید. به هر حال انتقالات باید در  زمان خودش انجام بگیرد.




 
وی در مورد نکونام گفت: از او دلخورم کارهایی که انجام داد به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکن باتجربه درست نبود با ما تمرین کرد اما با ما به هتل نیامد.اگر بیاید جلسه می‌گذاریم و به نتیجه می‌رسیم. باید شرایط باشگاه و منافع باشگاه و بازیکن را در نظر بگیریم و به جمع‌بندی برسیم.در مورد منتظری هم نمی دانم چطور جدا شد و رفت.

وی گفت : من در هر پست سه بازیکن را به باشگاه معرفی می‌کنم تا باشگاه تحت فشار قرار نگیرد. جدایی این بازیکنان برخلاف میل من بود من راضی به جدایی نکونام،‌منتظری و مجیدی نبودم اما وقتی بازیکن بخواهد برود، می‌رود.


 
سرمربی استقلال در مورد دربی گفت: طبیعی است که بازی قبل از دربی خیلی مهم است این را تجربه من می‌گوید وقتی با برد به دربی می‌رسی خیلی مهم است. امیدوارم بازی دربی تماشاگر پسند شود چه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند چه از پای تلویزیون می‌بینند.



وی افزود:در  مود بازیکنی مانند  برهانی سرمربی فقط می تواند او را  از بازی ممنوع کند تا متنبه شود.در نهایت سرمربی باید بازیکن را در اختیار باشگاه بگذارد و باشگاه در موردش تصمیم‌گیری کند که بماند، جریمه شود یا جدا شود. کمیته انضباطی باشگاه در مورد برهانی رأی را اعلام می‌کند .

ویسی : مقابل استقلال یک اشتباه باعث بازنده شدن می‌شود




ویسی سرمربی استقلال خوزستان گفت : مقابل استقلال یک اشتباه باعث بازنده شدن می‌شود و به استقلال تبریک می‌گویم. شرایط استقلال همیشه عادی است و به خاطر یک بازیکن وضعیت بدی نخواهد داشت. 




وی افزود :غیبت بازیکنان در تیم های بزرگ مسئله زیاد مهمی نیست . در پرسپولیس و استقلال  تیم‌ به هیچ بازیکن خاصی متکی نیست.  باعث نمی‌شود که آنها ترسو باشند. فکر کنید بازیکنان غایب آنها مصدوم یا سه اخطاره بوده اند.

وی ادامه داد: استقلال در 4 هفته گذشته هم خوب بازی کرده که پیروز شده است.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار