تلویزیون وابسته به رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد شهرک‌نشینها به خودروی سرهنگ اسرائیلی خسارت وارد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی شالوم‌تی‌وی در گزارشی اعلام کرد خودروی یک سرهنگ ارتش اسرائیل روز گذشته هدف حمله قرار گرفت. این اتفاق زمانی رخ داد که وی  از یکی از شهرکهای یهودی نشین دیدار می‌کرد. سرهنگ یولاو یاروم فرمانده یکی از تیپهای ارتش اسرائیل است که برای دیدار با نمایندگانی از شهرک ییتزیهار به این منطقه رفته بود تا با آنها درباره تنشهای اخیر بین شهرک نشینها و فلسطینی‌ها گفتگو کند. وقتی او پس از این دیدار می‌خواست با خودروی نظامی‌اش بازگردد مشاهده کرد که جیپ نظامی‌اش پنجر شده و هدف حملاتی قرار گرفته است. 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل این رویداد را محکوم کرده و گفته است این اقدام مجرمانه نشان دهنده رویکرد کلی شهرک نشینها نیست و اسرائیل اجازه نمی‌دهد کسی به فرماندهان یا نظامیان ارتشش آسیب برساند و عاملان این اقدام مجرمانه شناسایی و مجازات خواهند شد.
 
موشه یعلون وزیر دفاع (جنگ) اسرائیل نیز به این اتفاق واکنش نشان داده و گفته است چنین کارهایی غیرقابل تحمل و بسیار زشت است. وی خواستار اقدام فوری دولت برای شناسایی عاملان این کار شده و گفته است سرهنگ یاروم فردی بسیار سختکوش برای محافظت از شهروندان اسرائیلی است و خسارت وارد کردن به خودروی او اقدامی نکوهیده و کار گروه کوچکی از قانون‌شکنها است که باید پشت میله‌های زندان قرار بگیرند. دانی دانون معاون وزیر دفاع(جنگ) اسرائیل نیز این اقدام را محکوم کرده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار