رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق زن حرفه‌ای در طی هفته گذشته در شهرستان یزد خبر داد.

سرهنگ خالقی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: به دنبال سرقت طلا و زیورآلات در آرایشگاه زنانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران کلانتری 15 یزد پس از طرح شکایت‌های متعدد در این زمینه با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی خانم سابقه‌داری به نام "ط.ع" 29 ساله شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: پس از دستیگری، وی در بازجویی ماموران کلانتری منکر هرگونه ارتکاب سرقت شد که به این موجب متهمه به همراه پرونده مطروحه به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی محرز شد سارق با شیوه‌ای خاص به طوری که مشتریان متوجه نمی‌شدند سرقت‌ها را انجام می ‌داد و در طی بازرسی از آرایشگاه و محل سکونت متهمه مقادیری طلا شامل 2 عدد گردنبد، 4 حلقه انگشتر و 2 جفت گوشواره طلا که توسط همسر متهمه به طرز ماهرانه‌ای در پاندول استوانه‌ای ساعت دیواری منزل جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد: انگیزه سارق در ارتکاب سرقت کسب مال نامشروع برای تامین مخارج پرهزینه و تجمل‌گرایی بود که متهمه پس از تحقیقات و تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار