Restore Point Creator نرم افزاری کم حجم و رایگان برای مدیریت و ایجاد نقاط بازگردانی در System Restore ویندوز می‌باشد. شما کاربران با استفاده از این برنامه می توانید نقاط Restore موجود در System Restore ویندوز را ویرایش، حذف و یا ایجاد کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در ویندوز آن را به سادگی به حالت قبل از ایجاد مشکل بازگردانی کنند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نرم افزار Restore Point Creator ابزاری سیستمی است که شما می‌توانید از طریق این برنامه نقطه بازگشت برای سیستم خود ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکلی آن را سریع تر به حالت قبل از ایجاد مشکل برگردانید.



به عنوان مثال اگر نرم افزاری را نصب کرده اید که باعث اختلال در سیستم شما شده است. در این هنگام اگر قابلیت System Restore در ویندوز شما فعال بوده و تنظیم شده باشد به سادگی می‌توانید ویندوز را به حالت قبل از نصب نرم افزار برگردانید.


  مشخصات
  حجم: 595 کیلوبایت
  نسخه: 2.1
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  امتیاز:






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
عااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه کارتون عالیه بهترین سایت رو دارین به محض اینکه نصبش کردم حافظه کامپیوترم رو بالا برد تشککککککککککککککککککککککککککککر زیاد می کنم
آخرین اخبار