در اولین دوره همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش ایران با نظرسنجی از سه هزار نفر از خبرگان ورزش و رسانه نام مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان در جمع چهار مدیر عامل برتر باشگاهی ایران قرار گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام پایگاه خبری باشگاه فولاد ماهان، در این همایش ملی شورای مرکزی سازمان قهرمانان با نظر سنجی از بیش از سه هزار خبرگان ورزش و رسانه افراد برتر را برگزید.

براساس این گزارش ،در حوزه مدیران برتر باشگاه های فرهنگی ورزشی کشور نام محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان به چشم می خورد. رویانیان از پرسپولیس، سیف ا... دهکردی از فولاد خوزستان ، محمدرضا ساکت از فولادماهان سپاهان و منصور قنبرزاده از نفت تهران به عنوان چهار مدیرعامل برتر باشگاههای ورزشی کشور از سوی سه هزار نفر از نمایندگان ورزش و رسانه انتخاب شدند.

محمدرضا ساکت که از مرداد ماه 1381 تا مراد ماه 1390 به مدت نه سال مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود با انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب شد و در حال حاضر در این مجموعه مشغول فعالیت است.

مدیرعامل فولاد ماهان هم اکنون به عنوان مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ، عضو هئیت رئیسه فدراسیون اسکواش ایران و نائب رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان در حال انجام وظیفه است./س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.