مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آیا توافق ژنو و تفسیر مورد توافق میان دو طرف، منافع ایران را تامین کرده است؟ ، نخبه‌پروری سیاسی از برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی است ، پرونده "عصرایران" مختومه اعلام شد/ عدم حضور مدعی‌العموم در پرونده نشریه "رزم‌آور" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

احضار "سعید مرتضوی" به دادسرای کارکنان دولت/ ممنوع‌الخروج شدن وی صحت دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/22/1921373_964.jpg

 وکیل مدافع کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار گفت: روز چهارشنبه این هفته نوبت رسیدگی به پرونده‌ی مرتضوی است و طی این روز تحقیقات مقدماتی و همچنین تفهیم اتهام از سعید مرتضوی انجام خواهد شد.

طرح الزام دولت به غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم، اولتیماتوم پارلمان ایران به کنگره آمریکا
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرح الزام دولت به غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم، اولتیماتوم پارلمان ایران به کنگره آمریکا است، گفت: متاسفانه شاهد هستیم پس از توافق ژنو، کنگره آمریکا تحریم‌های جدیدی را برای تصویب علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند و گام‌های بی‌اعتمادی را بر می‌دارد، لذا این طرح پیامی از سوی پارلمان ایران به دولتمردان آمریکا خواهد بود.

پرونده "عصرایران" مختومه اعلام شد/ عدم حضور مدعی‌العموم در پرونده نشریه "رزم‌آور"
یک منبع آگاه گفت: پرونده سایت خبری تحلیلی "عصرایران" با اعلام رضایت شاکی، مختومه اعلام شد و همچنین به علت عدم حضور مدعی‌العموم، جلسه رسمیت نیافته و به زمان دیگری موکول شد.

تيم مذاكره‌كننده هسته‌ای با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اميدواريم تيم مذاكره‌كننده با هوشياري جلوي تفاسير گوناگون از متن توافقنامه را بگيرد و اگر آمريكايي‌ها مي‌خواهند خلاف خواست ملت ايران مانند گذشته عمل كنند آنها را رسوا كند.

اساس کار جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید بر هم‌اندیشی و گفتمان‌سازی است

 قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت ایثارگران در جلسه هفتگی روز گذشته خود علاوه بر بررسی مسائل روز کشور به گفتمان‌سازی و هم‌اندیشی جمعیت به عنوان عضوی از جریان اصولگرایی تاکید داشت.

نخبه‌پروری سیاسی از برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی است

 مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: نخبه‌پروری سیاسی تا مشخص کردن نقش دانشجویان در خیمه فرماندهی و صاحب‌خانه بودن در کشور از برنامه‌های بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی است.

واگذاری‌های دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی سرعت می‌گیرد/ تاکید بر تقویت سازمان عشایری و عشایران از طریق واگذاری‌ها

 سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: این کمیسیون در بودجه سال 93 دولت را مکلف کرده که به واگذاری شرکت‌های دولتی سرعت بیشتری ببخشد.

نخستین جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی فردا برگزار می‌شود

 اولین جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی در دولت تدبیر و امید فردا (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

آیا توافق ژنو و تفسیر مورد توافق میان دو طرف، منافع ایران را تامین کرده است؟

 با حل و فصل اختلافات درباره 3 موضوع باقی مانده از مذاکرات کارشناسی به نظر می رسد اجرای گام اول توافق ژنو از حدود روز 20 ژانویه آغاز خواهد شد.

بسیاری از قوانین قبل انقلاب به درد امروز نمی‌خورند/ هیچ دستگاهِ با عظمتی را نمی‌شود با شورای نگهبان مقایسه کرد
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه هیچ دستگاه با عظمتی را نمی‌شود با شورای نگهبان مقایسه کرد، گفت: در سفرهایی که به برخی کشورها داشتیم با دستگاه‌های مشابه شورای نگهبان جلساتی برگزار کردیم، خودشان تصدیق داشتند که کار آنها با شورای نگهبان تفاوت زیادی دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار