اولین دیدار رسمی رباب شهریان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از سایت تخصصی تیراندازی با کمان صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این بازدید محمد علی شجاعی رئیس، احمد صاحبی دبیر و مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان حضور داشتند.
 
معاون امور بانوان وزارت ورزش اظهار داشت به شما ورزشکاران بانو اعتماد دارم و تیراندازی با کمان را نیز به همراه خانم آبتین و کسب سهمیه پکن می شناسم.
 
وی در ادامه افزود باید ساز و کار المپیکی داشته باشیم از لحاظ مکان، تجهیزات، من وضعیت رشته تیراندازی با کمان را در جلسه ای که با وزیر محترم ورزش و جوانان دارم بازگو خواهم نمود و از آنجائیکه ایشان به مقوله فرهنگی دقت بسیار دارند و این ورزش نیز با فرهنگ کشورمان عجین می باشد و ایشان اعلام فرمودند بر مسائل تخصصی این رشته به عنوان یک رشته مدال آور بخصوص در بخش بانوان تسلط کامل دارند و به این رشته به عنوان یکی از رشته های مدال آور اعتماد کامل دارند.
 
محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از روند کار فدراسیون و جایگاه این رشته و برگزاری اردوی های تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین کلاسهای بین المللی داوری و مربیگری ارائه نمود و خواهان نگاه ویژه به فدراسیون المپیکی تیراندازی با کمان را نمود و اظهار داشتند یکی از رشته های که می تواند در بازیهای 2014 آسیایی کره برای کشورمان افتخارآفرین باشد تیراندازی با کمان می باشد و سرمایه گذاری هر چند اندک در این رشته می تواند مدال های زیادی را نصیب کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات آسیایی داشته باشد. ما می توانیم در مسابقات آسیایی گوانجو مدالهای مختلفی را کسب نمائیم و همچنین سهمیه المپیک برزیل در برنامه های فدراسیون می باشد.
 
در پایان این دیدار سر کار خانم شهریان از محل سایت و کارهای عمرانی فدراسیون بازدید نمود و قول مساعد نیز جهت تجهیز خوابگاه دختران در سایت تیراندازی با کمان تهران را داد.
 
از نکات جالب این دیدار همزمانی سالروز تولد سرکار خانم شهریان بود که رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بعد از مطلع شدن از این موضوع یک جلد حافظ به ایشان اهداء نمود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 



انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار