روز دوشنبه 23 دی ماه، در صورت تقاضا، حدود 118 هزار تن انواع مقاطع فولادی شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود. ضمن آن که تالار صادراتی شاهد عرضه 86 هزار تن انواع قیر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در صورت تقاضا، با  50 هزار و 600 تن ورق گرم C به قیمت پایه 16 هزار و 277 ریال و به صورت سلف در تالار معاملات حضور می یابد. این شرکت همچنین، در صورت تقاضا، 37 هزار و 400 تن ورق گرم B را به قیمت پایه 16 هزار و 89 ریال و به صورت سلف راهی تالار معاملات می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می توان به 5 هزار تن ورق سرد B اشاره کرد.
 
شایان ذکر است، 19 هزار و 50 تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان به قیمت پایه 14 هزار ریال راهی تالار معاملات می شود. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در صورت تقاضا، 5540 تن سبد طول کوتاه میلگرد و تیرآهن را به قیمت پایه 14 هزار و 400 ریال عرضه می کند.
 
در گروه مس، 105 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و 80 تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه به ترتیب با قرارداد نسیه و نقد روی تابلوی عرضه می رود. ضمن آن که 10 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته عرضه را در تالار محصولات صنعتی و معدنی تجربه می کند.
 
این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، 50 هزار تن قیر 6070 و 30 هزار تن قیر 85100 را به قیمت پایه 505 دلار در هر تن عرضه می کند. این شرکت همچنین، 3 هزار تن قیر MC250 را به قیمت پایه 800 دلار در هر تن راهی تالار معاملات می کند. علاوه بر این، 3 هزار تن انواع قیر شرکت های پترو صنعت زمرد، بام گام عایق ارومیه و اصفهان قیر نیز عرضه می شود.
 
تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه 100 تن گندم دامی قزاقستان به قیمت پایه 9230 ریال است. همچنین، 100 تن برنج وارداتی هند به قیمت پایه 30 هزار ریال روی تابلوی عرضه می رود.
 
از دیگر محصولات کشاوزی عرضه شده در این روز می توان به 2 هزار تن شکرسفید شرکت کشت و صنعت کارون و 1200 تن شکرسفید کارخانه قند ورامین اشاره کرد.
 
گفتنی است، شرکت پالایش نفت بندرعباس با 10 هزار تن لوب کات سنگین و 6 هزار تن وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابد. در گروه قیر نیز 25 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، 20 هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و 700 تن انواع قیر شرکت همیار جی یزد روی تابلوی عرضه می رود.
 
در گروه مواد پلیمری، مجتمع های پتروشیمی تبریز، مارون و نوید زرشیمی نیز انواع مواد پلیمری چون پلی اتیلن، پلی استایرن، ABS و پلی پروپیلن را راهی تالار معاملات می کنند. شرکت پالایش نفت شیراز نیز با 600 تن سلاپس واکس در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، کالا ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.