چند تن از مدیران واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی کشور از مجموعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،مدیر تعالی این شرکت در این خصوص گفت: به منظور ارتقاء رضایت مندی برای مشتریان گوگرد به عنوان یکی از ذینفعان کلیدی شرکت و شناسایی نیازها و انتظارات متقاضیان این محصول در داخل کشور، دومین جلسه گفتگوی مدیران شرکت های خریدار محصول گوگرد در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

علیرضا پرنیان افزود: در این جلسه که با حضور جمع کثیری از مدیران واحدهای تولیدی در حوزه های کاغذ سازی، رنگ سازی، شیمیایی، اسید سولفوریک و کشاورزی برگزار شد، این مدیران ضمن بازدید از فرآیند تولید گوگرد و سایر محصولات گوگردی از نزدیک با توانمندی ها و قابلیت های پالایشگاه خانگیران آشنا شدند.

وی اظهارکرد: در ادامه این بازدید ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مدیران واحدهای تولیدی کشور، راهکارهای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و سایر عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ماموریت پالایشگاه خانگیران، فرآورش گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همچون گوگرد و فرآورده های نفتی و عرضه آن به بازارهای داخل و خارج از کشور است تصریح کرد: عمل به این ماموریت و دستیابی به چشم انداز شرکت مستلزم داشتن استراتژی های مدون در این حوزه می باشد که این امر از طریق دو جهت گیری استراتژیک شرکت، یعنی توسعه بازار و محصول و مسئولیت پذیری اجتماعی محقق می گردد.

پرنیان با بیان اینکه این پالایشگاه بزرگترین واحد تولید گوگرد کشور به شمار می رود اذعان کرد: بخشی از گوگرد تولیدی این شرکت در صنایع مختلف داخل کشور به مصرف رسیده و بخش عمده ای از آن نیز در بازارهای خارجی از جمله چین، هند و آسیای میانه به فروش می رسد.

گفتنی است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در شرق کشور، تامین کننده گاز طبیعی شش استان کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان است./س

برچسب ها: بزرگترین ، واحد ، گوگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.